TEL. 243 111 782
Call to national fixed network
PT
EN
CONSUMER CONFLICTS

INFORMATIONS

SHARE
CONSUMER CONFLICTS
INFORMATIONS

CONSUMER CONFLICTS

SHARE

CONSUMER CONFLICTS


In the event of a consumer dispute, the consumer can use the European Online Dispute Resolution Platform, available at http://ec.europa.eu/consumers/odr or the following alternative consumer dispute resolution entities:


1. CNIACC - Centro Nacional de Informação e Arbitragem de Conflitos de Consumo

Tel.: 213 847 484;

Email: cniacc@unl.pt

2. CIMAAL - Centro de Informação, Mediação e Arbitragem de Conflitos de Consumo do Algarve

Tel.: 289 823 135;

Email: cimaal@mail.telepac.pt

3. Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo do Distrito de Coimbra

Tel.: 239 821 690/289;

Email: geral@centrodearbitragemdecoimbra.com

4. Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo de Lisboa
Tel.: 218 807 000 / 218807030;

Email: juridico@centroarbitragemlisboa.pt; director@centroarbitragemlisboa.pt

5. Centro de Informação de Consumo e Arbitragem do Porto

Tel.: 225 508 349 / 225 029 791;

Email: cicap@mail.telepac.pt

6. Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo do Vale do Ave/Tribunal Arbitral

Tel.: 253 422 410;

Email: triave@gmail.com

7. Centro de Informação, Mediação e Arbitragem de Consumo (Tribunal Arbitral de Consumo)

Tel.: 253 617 604;

Email: geral@ciab.pt

8. Centro de Arbitragem de Conflitos de Consumo da Região Autónoma da Madeira

Morada: Rua Direita, 27 - 1º Andar, 9050-405 Funchal;

Email: centroarbitragem.sras@gov-madeira.pt

Para mais informações consulte o Portal do Consumidor em www.consumidor.pt

FREE QUOTE REQUEST
FOR YOUR PROJECT
OPEN
REPRESENTATIVE:
BACK TO THE TOP
CONTACTS
tel. 243 111 782
Call to national fixed network
geral@artechrome.pt
SOCIAL NETWORKS